20 Mayıs 2009

Kavak ağzıma verdi..

Evet doğru okudunuz kavak... Bildiğin Kavak ağacı.
Son gözlemlerime göre baharın gelmesiyle çevredeki sevişen insan sayısıyla, onlara özenip polen salan kavak sayısında kayda değer bir artış oldu, benimde alerjim var kendilerine(sevişenlere değil polenlere) hapşırıp duruyorum, gözlerim doluyor falan.
Bugün yürürken baya kavaklı bir sokaktan geçiyordum, rüzgarın anlık bir artışıyla hepsi birden üstüme hucum etti, yanlış duymadınız, organize bir şekilde bana saldırdı bütün polenler, ve olayın kanımızı dondurucu, tüylerimizi diken diken edici yanı ise, bir tanesi kamikaze dalışı yaparak ağzıma girdi. O an hissettiğim tarif edilmez iğrenme duygusunu sanıyorum anlatamam.
Şimdi o polenin sahibi kavak anlatıyordur arkadaşlarına, "geçen bebenin biri gidiodu, bi vermişim azına poleni..." diye.
Paranoyak oldum iyice, havada uçuşan tüm polenler üstüme üstüme geliyormuş gibi hissediyorum...

2 yorum:

BD dedi ki...

benim de alerjim var polenlere. geçenlerde fotoğraf çekmek için gülhaneye gitmiştik. gittiğime gidiceğime pişman oldum. bir yanda sevişgen insanlar çimenlere yayılmış, bir yandan bana hücum eden polenler... isyan ettim, bütün yaşama sevincim hapşururken saçtığım tükürükler gibi terketti benliğimi.

Karşı dedi ki...

Papağan varmıydı, görebildinmi hiç gülhane parkında =)

2024

Lan hayat güzel, eforsuz, mutlu olabiliyormuş. 2023 yılı biterken bunu hatırladım son iki aydır. Hep çekindiğim, korktuğum şeylere, bir kapı...