Gollum VS Kızlar

İkiside yüzük görünce gözleri büyüyen, transa geçen canlılar. Yüzüğü onlara sunan kişiye "efendimisssss" diye taparlar. Sonada onu umursamazca öldürüp hayatlarına devam ederler =)

Papağanların iktidarı

http://www.bahcesel.com/content/view/8017/3197/
İşte bu beee yayılıyoruz tüm dünyaya, İstanbul şubemizide açmış bulunuyoruz gülhane parkında. Yakında güvercin kalmayacak hiç bir yerde, kocatepede, güven parkta, kuğlu parkta... ne güvercin kalacak ne kuğ her tarafta biz olcaz :D artık papağanlara simit atıcaksınız, papağanlar takla atacak, kuğlu parkın adı papağanlı park olacak, bir sürü fotoğrafa yeni başlamış insan artık kuğ değil papağan çekecek, vapurlardan havaya atılan yiyecekleri martılar değil papağanlar kapacak. Guburuk sesini bir daha asla duymayacaksınız, artık papağanların neşe dolu sesleri gelecek. insanlar apartmanların çatılarında papağan besleyecek artık, postalarını papağanlarla gönderecek, muhabbetlerini papağanlarla edecek. Rengarenk olacak her yer ne o ööle gri gri.
Aha bu da istanbuldaki özgür papağanlardan güzel bir kare :
http://www.fotokritik.com/1668009
Deli değilimki ben

Kavak ağzıma verdi..

Evet doğru okudunuz kavak... Bildiğin Kavak ağacı.
Son gözlemlerime göre baharın gelmesiyle çevredeki sevişen insan sayısıyla, onlara özenip polen salan kavak sayısında kayda değer bir artış oldu, benimde alerjim var kendilerine(sevişenlere değil polenlere) hapşırıp duruyorum, gözlerim doluyor falan.
Bugün yürürken baya kavaklı bir sokaktan geçiyordum, rüzgarın anlık bir artışıyla hepsi birden üstüme hucum etti, yanlış duymadınız, organize bir şekilde bana saldırdı bütün polenler, ve olayın kanımızı dondurucu, tüylerimizi diken diken edici yanı ise, bir tanesi kamikaze dalışı yaparak ağzıma girdi. O an hissettiğim tarif edilmez iğrenme duygusunu sanıyorum anlatamam.
Şimdi o polenin sahibi kavak anlatıyordur arkadaşlarına, "geçen bebenin biri gidiodu, bi vermişim azına poleni..." diye.
Paranoyak oldum iyice, havada uçuşan tüm polenler üstüme üstüme geliyormuş gibi hissediyorum...

E bu manyaklık ne o zaman ?

Dün gece rüyamda tom ve jerry yi izliyodum,
Tom jerry'yi yakaladı,
Bir eliyle tutup diğer eline bir bıçak aldı,
Çat diye kesti ortasından fareyi, fare öldü,
Sonra bir bıçak daha alıp, kokoreç keser gibi doğramaya başladı..
Sona sac gibi bişeyin içine atıp pişirmeye başladı...
Ve uyandım.
Bu ne lan, ne biçim rüya bu, sabah ne iştah kaldı ne bişey içimde bi hüzünle uyandım. Hani tamam çocuk gibi bi hayal gücü de, bu manyaklık, bu sadistlik niye?