Kumandam olsa

Bir anda çarşamba öğleden sonraya atlasak. Bitirme projemi sapasağlam hazırlayıp teslim etmiş, staj raporumu yazıp vermiş. Ve kafamdaki herşeyi dökmüş olsam.

Soktuğumun karmaları nereye kayboldunuz!

Bu aralar ne kadar saçma sapan, anlamsız dileğim düşüncem varsa gerçekleşiyor. Tvde sevdiğim filmleri görüyorum, evde ben demeden kafamdan geçen yemekler pişiyor, alakasız yerlerde sevdiğim müzikleri duyuyorum falan. Ama ben bu biriken karmalarımı bunlara harcamak istemiyordum ki !

Sakinliğimi kaybediyorum

1 güne yetiştirmem gereken bitirme projem, 2 gün içerisinde vermem gereken staj raporum var. İkiside mükemmel olmak zorunda çünkü bunun için bize 1 dönem veriyorlar.
Sonrasında da ciddi anlamda çalışmamı gerektirecek finaller.
Hepsini son ana bırakmam tamamen benim suçum olabilir. Ama neden bunun stresini ve problemlerini ben yaşıyorum ki? Evren adil davranmak için benim sıçmamı mı bekliyor :D
Lan şaka maka çalışamıyorum, başka neye yönelsem müthiş bir enerji ve heves geliyor. Ve gittikçe götümün 3.5 attığını hissediyorum. O hissin sebebi aşırı dozda kahve de olabilir bilmiyorum ama bende bir hareketlenme oluyor beybiler.

Süper lama

Deviantart da toplam 10 lamam olduğu için lamalarım süper lamaya dönüştü. Ne işe yarıyor halen anlamadım ve niye 10 kişi bana lama gönderdi onuda bilmiyorum ama süper lama sahibi olmak mutluluk verici :P

Pislik kanal

Ulan tv8 allah belanı versin!
Arada iyi filmler yayınladığını biliyorum (the fall'u verdin kalbimi kazandın) ama şu kızın programının saatini ikide bir değiştiriyorsun, kaçırıyorum. Senin yüzünden yine pazar günü erken kalkacam! Zaten verdiğin filmleride dublajlı verion salak!

Nasıl lan :D

Bir şarap şişesini kontrollü bir şekilde kırmak ne kadar zormuş!

Staj bitti.
Ne yazsam bilemedim. Tuhaf oldum, bitmeyecek gibi gelen şey hob diye bitti. Tuhaf hissediyorum heralde uzun zamandır böylesine bağımsız ve rahat hisstememiştim çarptı bir anda.

Aaarı vak vak vak

Oturduğum apartmanın alt katında market var. Hani iyi güzel falan ama; Market sahipleri ördek almayı güzel bir fikir olarak düşündüler. apartmanın önünde gezinip duran bir ördek var. Sabah kalkıyorum "vak vak.." akşam yatıcam hala "vak vak.." sus be arkadaş ne yediriyorlar sana da hiç bitmiyo enerjin, geçen hafta civciv gibiydi nasılda semirdi hayvan.

Tam inanmıyorum ama..

Staj raporu, bitirme projesi, finaller, sunumlar ve kafamdaki diğer konu.. bunların hepsi çok kısa süre içerisinde gerçekleştirmem gereken mucizeler.
Eğer tüm bu strese rağmen derimde herhangi bir renk değişikliği veya suratımın acayip yerlerinde herhangi bir sivilcelenme durumum olmadığına göre artık namaza başlasam iyi olur, çünkü bir güç var demektir!

16? 25? havuç?

Geçen hafta bara ikitane liseli stajyer geldi onlar geldiğinden beri rahatladım, bu iki minik hatun benim yaşım üstüne iddaya girmişler bugün sordular bana, bende söylemedim. Kaç gösteriyorum diyince aldığım cevap;

-16?
-25?

"Üniversite son sınıfa gidiyorum, ilk senemde girdim, bir sene hazırlık okudum ve bölümdeki en küçük kişiyim, kaç olabilirim" dedim gelen tepki;

-Havuç! oldu.

Kız havuç suyu siparişini götürmeyi unutmuş onu hatırladı.
O değilde ne 25 i ne 16 sı lan. Sizin tahmin mekanizmalarınızı skiim. Hayır o değil nasıl o kadar büyük bir fark oluyor iki kişinin tahmini arasında. Bisküvi yiyince küçülüp; Süt içince büyüyen biri değilimki.

Stajda son 3

Final Countdown

>: I

Bugün bilmem kaçıncı kez, ciddi şekilde düşünürken çok korkutucu baktığımı söylediler :D

Ne sandıydın

İki adet tanımadığım insana "kutay" olarak tanıtıldığımda; "Aa Kutay Kösem mi?" tepkisini aldım dün, hoşuma gitti =)

Soru işareti ?

Ha birde kendime çok kızdım! Öyle böyle değil! Bildiğin kızdım. Beni gidi zavallı pislik ne yapacaksın ha! Cidden napcam ya ?

şeb demeden şebnemi anlamak

Şebnem her zamanki gibi Şebnemdi, ne kadar kötü olabilirki... İyice fena etti aklımı.

Öfke

Şarabıma çöken ankara üniversitesi güvenliği, inşallah o şişe bir tarafına girer ve kırılır, bu kadar açık ve net söyliyorum!

"Islandım ve bir maymunla el sıkıştım"

Sabah 7 de okula gitmek üzere kalktım, derslerime girdim falan..
Sonra arwenle buluştuk, atları sevdik ve bir maymunla el sıkıştım.
Sonra arwen gitti dengesiz ve arkadaşları geldi, onlarla oturduk. o süreç içerisinde iki kere ıslatıldım bir arwen bir dengesiz tarafından
Sonra ben gittim arwenle buluştum komple gittik.
Ankara üniversitesine gittik ben Emre Yavuklu oldum, Arwen Perihan.
Sıkıldık ettik falan 2 saat (toplamda etti 5 saat) sonra üşüdük çay içtik.
Sonra ben kendime büyük gelen bir polar giydim. gengsta sıtayla dolandım,
Sonra bedük geldi zıpladık falan terledik ısındık.
Sonra herkes gitti arwenle kaldık yağmur yağdı.
Nasılsa durur dedik yürüdük, durmadı.
Belki durur dedik midye yedik yine durmadı.
Ordan arwenin eve kadar yürüyelim dedik iyice bastırdı yağmur. O süreçte dengesizin odasının önüne geldik az zorlasak camdan içeri girerdik o derece. Ordan arweni bıraktım o da pelerinini bana bıraktı. Bende "madem arwen pelerinim var beni hiç bişey durduramaz, niye taksiye bineyim ki" dedim ordan eve yürüdüm. Ve işte geldim burdayım. saat tam 03:04

Polen Express

Fiziksel olarak en sağlıklı hallerimden birini yaşıyorum hayatımın, ancak şu an ilaç alıyorum.
Evet doğru duydunuz, inanılmaz "the magnificent" Kutay, kendi rızasıyla eczaneye gidip ilaç aldı.
Soktuğumun polen alerjisi yüzünden. ilacın adı da telfast:
aha bu

kıssadan hisse

Deveye sormuşlar, "ne alaka kutup ayısı ?" diye;
Devede "görgücümü sikiim kendim gittim kutuplara" demiş.

Suça şimdi ortak olun; Fırsatlardan yararlanın!

İki sene önceki yaz stajımda bana postaneye bırakayım diye müşterilerin kartpostallarını ve mektuplarını veriyorlardı ama bi süre sonra olaydan bıkıp onları biriktirmeye başlamıştım, elimde 10-15 tane mektup ve kartpostal var. Onları 2 sene gecikmeli olarak göndermek istiyorum, varmı mektupları görmek isteyen ve onların gecikmeli gönderiş anlarına tanıklık etmek isteyen ?

pretend to be a dream

2 saat ulvinin dersine katlanmak,
tenefüste benden izinsiz makinamı çantadan çıkarıp oynayan gerizekalı kızlara sinirlenmek,
4 saat 18 kattaki teras bar da tek başına takılmak,
Arka arkaya 3 türk kahvesi içmek,
O süreçte tam 33 mesaj atmak,
Birkaç kez allahtan bedava mesaja sahibim demek,
evden çıktıktan 15 saat sonra evde olup, o süreçteki tüm okul staj vb gereksiz şeyleri rüya sanmak.
İşte bu şekilde akıl sağlığımı koruyorum, Tüm bunların bir kabus olduğunu düşünerek..

Basma günah

Sahranın üzerindeki bir tuz gölünde yürürken;
"Tuzda yürümek çok güzel, çok acayip. Ama nimete basıyoruz günah!" diyen Gülhan Şen; Bir kez daha benle evlenmeni rica ediyorum..

Kendime not II

Sadece kendi kafanda olan şeyleri nette paylaşma, insanlar sormasın "o ne? o ne?" diye. İlla paylaşacam diyosan insanlarla birebir konuş anlat.. seni gidi tuhaf çocuk senii! bir hafta önce ne diyodun şimdi ne diyon! Ne diyon lan ! (lan bir küfür değilmiş "lütfen arkadaşım noolur" demekmiş feysbukta gördüm)

Happy Ending

Ve 12 yıllık chivas regal şişemin dibini gördüm...

wuuhuuw

Hep başkalarında görüp sebebini çözemediğim kendini ifade sorununu ucundan azıcık kendimde görür gibi oldum, işin tuhafı bendeki "yanlış ifade etme", yada belkide yanlış anlaşılıyorum, belkide çoğu zaman olduğu gibi, sorun bende değil diğerlerindedir :P
Aahh lanet olası bir pisliğim :D
Bir de Gülhanı izlemeyi unutmuşum ki; Hiç kabul edilebilir değil !

Kendime not

Dur ve elindekilere bak, olmaz ööle evet hı hı

Yine yapcam

Sesim kısık, inanılmaz yorgunum, uykum var, başım ağrıyor, miğdem kötü, yarın çok acı çekecem, ama pişmanmıyım; Hayır! Halen burdamıyım ? Evet...

( = (

Ne kadar boktan, stresli, yorucu zaman geçiriyorsam; O kadar eğlenceli ve komik oluyorum. Eğer benleyken fazla gülüyorsanız, benim adına kötü bişiler vardır!

Şişko banketçi II

Geldi yine bugün, ve ekledi;
ŞB: bu aşşadaki ofisteki stajyerlerde senin arkadaşınmı?
Ben: evet
ŞB: onlar büyük duruo senden.
Ben: ööleler.
ŞB: sevgilileri varmı ki?
Ben: takip etmiyorum.
ŞB: Ama taş gibiler haa beğenilerimizi iletsen düşermiki bizede?
Ben: Sanmam
ŞB: Gerçi doğru, onların götleride kalkıktır. Bende ööle olsam benimde kalkardı.
Ben: (iyiki ööle değilsin)

formül

staj+alkol+spor+alkol+staj+alkol+spor+alkol+alkol... + ∞

Sabahlar olsun

3 portakal 1 limon ve 1 kivi sıkılır,
Bir miktar 12 lik chivas regal viski + captain morgan rom ve kayısı likörü eklenir, bol buz ile kendi kendine servis edilir...
Evdeki imkanlarla sabah sabah kokteyl sıçmak diye buna denir. Haa viskili kokteylmi olurmuş derseniz; Ben yaptım oldu!

Net Savaşları

Biriyle msn'de gayet düzgün konuşurken; Aynı kişiyle feysbuk sohbetten karşılıklı felaket hakaretlerde bulunmak ve orası hiç olmuyormuş gibi davranmak çok eğlenceli