Duck and Cover!

Apartmanın altındaki market iyice çiftliğe döndü.
2 ördek almışlardı..
2 iyidi, yeterliydi..
6 olmamalıydı..
Ördekler için bahçeye havuz yapılmamalıydı..
Günün her saati odamdan ördek sesleri duymamalıydım..
Elimi kana bulamamalıyım..
Ördek katili olmamalıyım...
:P

Herkesin tuttuğu kendine

Bugün o kadar beklenmedik derecede güzeldiki...
Günün sonunda hayatımı ne kadar çok ziyan ettiğimi düşündüm.

Ayrıca sormak istiyorum; Şimdi insanlar allah için oruç tutuyorsa; Herkesin tuttuğu Allaha mı ?

Yamyam

Hazırlıktayken okulu astığım defalarca günden birinde kendi başıma sinemaya gidecektim. Armadaya gittim, daha yeni açılmıştı, sabahın körü, filmere baktım, "Lord of War" vardı birde "Four Brother" diye saçma sapan bir macera filmi.

İyi ki o gün "Four Brothers"a gitmişimde; Bana insanların ne kadar iğrenç bir yaratık olduğunu çok güzel gösterecek bir filmi, çocuk olduğum için takdir edememe hatasına düşmemişim. O gün o filme gitseydim, olayları ve repliklerin altındaki anlamları anlamayacak, ve filmden soğuyup, hatırlatıp gösterdiklerini kaçıracaktım.

Ve iyiki geçen gece yatmadan Tv yi açmışım da, "lord of war" filminin fragmanını görüp "haa sahi ya böyle bir film vardı, bari şimdi indireyimde izleyeyim" demişim.

Ve iyi ki insanın yamyam olduğunu ciddi şekilde görebiliyorum.

Go in Peace

Dün gece 12 gibi Harun makinemi getirdi sonunda, lensin tam ortasında hayvan gibi bir parmak izi vardı, biri resmen parmak basmış, Sana bir daha makine yok Harun! Hem kaç gün geç getirdin, hem iyi bakmamışsın!
Neyse konu o değil,
Sigma 24-70 Lensime alıcı bulmuştum, Tabi hemen temizledim lensimi, her tarafını pırıl pırıl yaptım. Aldığımdan daha iyi oldu =)
Ben 550 ye almıştım ve bugün 500 e sattım. 1 senelik bir lens için oldukça karlı bir satış.
Neyse eve geldim, deviantart'a bir baktım, biri profil yorumu yazmış, malezyalı bir hatun, benim fotoğraflarıma bakıp beğenmiş ve sigma 24-70 alma kararı almış ayfon alcakken.
bkz
Ne tuhaf iş, lens gidiyor ve arkasından güzel sözler geliyor, İnsanlara ilham vermiş, görevini yerine getirmiş.
Go in Peace my beloved lens, May you never have a thumb print again..
=)

Sapık Alarmı

Demin anormalitex@hotmail.com adresi beni ekledi,
nick'i ece idi sordum kimsin falan nerden buldun dedim, bloktan dedi.
Bloğun ne dedim. Benim yok arkadaşımın bloğundan gördüm, sonrada msninden adresini aldım dedi.
Bu durumda iki ihtimal var;
1. Biri benle kafa bulmaya çalışıyor.
2. Siz okuyucularımdan birinin bilgisayarını ortak kullandığı biri güvenilmez :D
Halen msn'de bu yazıyı yazmamam için yalvarıyor. Buluşuruz falan diyor :D

Ek: hanginizin küçük kardeşiyse sahip olun yaw :D bide ulaşın bana konuşma kaydını falan atayım :D

90-60-90

Feysbukta sürekli dönen "90'larda çocuk olmak" videoları varya...
Hah işte o sana girsin! diye başlayayım =)
Demin onlardan bir tane izledim, diğerlerinden farklı olarak yumiyum ve altın görünümlü şekerleri hatırlatmışlar aferin.
Ama konumuz o değil!
Konumuz videonun sonunda yazılmış cümle; "Çocukluğun yaşandığı son nesiliz"
Sadece o dönemi yaşadığım için mi bana etkileyici geldi bilmiyorum ama günümüz piçlerinin sahip olduğu daha iyi imkanlar onları yaratıcılıktan uzaklaştırıp daha tembel hale getiriyor gibime geliyor, ayrıca bu ülkenin de o zamanlardan daha düzgün, daha samimi bir hale geleceğini düşünmüyorum, hep daha kötüye gidecek gibi yada bana düzgünmüş gibi geliyordu o kafayla.
Lan hem tahtadan oyuncaklarla oynamış, hem legolarla oynamış, hem bilgisayarla oynamış bir nesiliz. Sanmıyorum ki bu kadar farklı bir geçiş dönemi yaşansın yakın zamanda.
Ama yinede diyorumki geç kaldık bu dünyada yaşamak için, çok kalabalık, çok hırs ve öfke var gereksiz yere yaratılmış.

hee

Sabahtan beri bilgisayar başındayım bir ara 1 saatlik yürümeye çıktım o kadar.
Ne yaptım bilgisayar başında;
chase jarvis ve zack arias 'a ait fotoğraf dersleri ve fotoğraf sektörü üzerine tartışmalarını izledim. özellikle ışık kaynaklarını etkili kullanabilme adına ciddi anlamda yeni şeyler öğrendim.
İyi bok yedim.

Cevap veriyorum: Evet

Gülhanın Galaksi rehberinde Miami'de idi bebeğim :P Orda bir pro üretim ve satış yerine gitti, kendisine hatıra olarak bir tane sardı. Sonra ekledi: hatıra olmasının sebebi zaten sigara falan içmiyor olması imiş.
Bu sözüyle en önemli kriterlerimden birini daha başarıyla sağlamış oldu. Pis pis sigara kokan bir kız kadar iğrendiğim şey azdır çünkü.

Neyse, hani pasta zaten güzeldi, üstündeki kremada oldukça süper, kremanın üstündeki fıstık parçalarıda mütiş etkileyici, ama bu pastanın en üstündeki o meşur meyve tanesi gibi oldu. Çok iyi oldu, çok da güzel oldu...

Şimdi kararımı verdiğime göre geriye kalan şey Gülhanı benle evlenmeye ikna etmek :P

Turuncu deri ceketime dövme yaptırsam

Ceketin üzerinde komple bir desen veya bir resim olacak. Ama ne tarz bişey olacak, neyle boyayacağız ve kim yapacak bilmiyorum. Ama zaten uçuk olan şey daha da uçacak =)