29 Aralık 2009

Masal izletin lan !

Bugün baya uzun zaman önce indirip, izlemediğim bir film olan Stardust 'ı izledim ve anladımki en sevdiğim filmler bu tarz masal anlatır gibi gidenler. "Fall" olsun, "Stardust" olsun, "What dreams may come" olsun, " A Series of Unfortunate Events" olsun, bazı animasyonlar gibi olsun, Tim Burton'ın filmleri gibi olsun. Sağlam alt yapılı fantastik olsun... Bana bunlarla gelin.

Ha bu sabah boynum tutulcu çok feci, yatınca kalkamaz durumdaydım, şu saate kadar film izledim ve izlemye devam edeceğim birazdan, o yüzden böyle gaza geldim...

2 yorum:

örnek blogist dedi ki...

evet evet. hı hı boynun tutuldu. soğukta kalmıştır filan. hı hı evet. delöö.

Funda Demirkaya dedi ki...

bi de erkekler günlük tutmaz derler bu günlük değilde ne :)

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.