01 Ocak 2020

2019

Bok gibi bir yıldı Hayır kötü bir şey olmadı. İyi bir şey de olmadı. Hiç bir şey olmadı ulan. Ne kendimi bir konuda geliştirdim. Ne farklı bir şey yaptım. Ne yeni bir insan sevdim, ne sevildim. Ömrümden bir yıl yok oldu gitti. Ve zaman gittikçe daha hızlı akıyor. Her yıl her gün ölüme biraz daha yaklaşıyoruz. Hiç bir şey olmayan bir yıldan çıkacak en iyi ders ise bir daha tekrarlamamak için çabalamak. Üniversite dönemlerimdeki "ulan bu yıl güzel olmadı", "ulan bu yıl şu olmadı", diye şikayet ettiğim başarısızlıklarımı özlüyorum. O zamanki imkansızlıklarımla yaptığım denemelerimi, başarısızlıklarımı, çıkarttığım dersleri özlüyorum. Buradaki eski girdilerimi okuduğumda oradaki heyecanı özlüyorum. Tutupta büyüdük dünyamız değişti diye dışarıya bok atmayacağım, Evet büyüdüm ama dünyaya bakışım değişti, Ama buna buna ayak uyduramadım. Eğer 2019'u beğenmediysem bu benim bok yemem. Eğer 2020 farklı olsun istiyorsam da yine bunu ben yapabilirim. Eskiden buraya ne çok yazardım, sadece belli az sayıda insan okurdu. Şimdi her bokumu, bir sürü yerden paylaşıyorum bir sürü de insan görüyor. Bir özelliği yok. Nostalji eskiden güzel bir şey gibi gelirdi, şimdi ona kapılmak mutsuzluk/başarısızlık göstergesi gibi geliyor. 2019 Kutay Out! Bu sene görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.