Doğruluk mu? Cesaret mi?

Bugün okula niyetle evden çıkıp okula gitmekten vazgeçip yürüyeyim biraz dedim =)
Vadiden hoşdere tarafına geçtim, ordan kızılaya doğru inmeye başladım...
Bir çiğköftecinin önünde taburalerde oturmuş 7-8 liseli kız vardı. Beni gördü bi tanesi masadakilere bişiler dedi hepsi dönüp bana baktı, kendi aralarında bişiler dediler, sonra bir tanesi kalktı bana doğru koştu, ki bu arada onların hizasına gelmiş geçiyordum. kız durdu önümde ve;
Liseli kız: (heycanlı bir ifadeyle) Benimle Çıkarmısın?
Ben: Şişe çevirmece mi oynuyosunuz ?
Liseli kız: (rahatlama ve birazda hayal kırıklığıyla) Evet.
Ben: Aferim o zaman..
Diyerek yürümeye devam ettim, tabi yürürken bu rahat tavırlarımdan ve hazır cevaplığımdan etkilenip woohoo falan diye bağırıp, mal mal bana bakan liseli genç kızlara (ki amerikada bunlara woo-girl deniyormuş :P ) dönüp bi bakış atmayıda ihmal etmedim :P
Ehuehue eylendim lan :D

3 yorum:

Nesnel İleti dedi ki...

vaynasnı ego tavan yapmış bea =P

Hulohop çeviren zombi dedi ki...

çabuk nesildaşlarımdan özür dile:P

ahaha nalet olası küçük bir liseli olduğumu için woo-girl ler hakkında derin bilgilere sahibim.

ama kızdaki iyi cesaretmiş.
takdiiire şayan.

Kutay dedi ki...

O zaman burada herkesin huzurunda, tüm liseli genç kızlardan, yaptığım ve yapacağım herşey için özür diliyorum :P