26 Mayıs 2010

16? 25? havuç?

Geçen hafta bara ikitane liseli stajyer geldi onlar geldiğinden beri rahatladım, bu iki minik hatun benim yaşım üstüne iddaya girmişler bugün sordular bana, bende söylemedim. Kaç gösteriyorum diyince aldığım cevap;

-16?
-25?

"Üniversite son sınıfa gidiyorum, ilk senemde girdim, bir sene hazırlık okudum ve bölümdeki en küçük kişiyim, kaç olabilirim" dedim gelen tepki;

-Havuç! oldu.

Kız havuç suyu siparişini götürmeyi unutmuş onu hatırladı.
O değilde ne 25 i ne 16 sı lan. Sizin tahmin mekanizmalarınızı skiim. Hayır o değil nasıl o kadar büyük bir fark oluyor iki kişinin tahmini arasında. Bisküvi yiyince küçülüp; Süt içince büyüyen biri değilimki.

2 yorum:

Nesnel İleti dedi ki...

ahaha biri küçük biri olgun seviyordur, kendi istediklerini görmüşlerdir.

mergiz dedi ki...

eti cici bebe yiye yiye küçüldün sen evet. :p

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.