09 Haziran 2010

Höh

Sabahtan beri bir tuhafım, gereksiz bir sinirle güne başladım, sınavım iyi geçti, eve geldim.
Evde biraz oturunca sinirim yerini abartılı bir enerjiye bıraktı, çıktım 3 buçuk kilometre koştum saat 2 buçukta, koşarken niyeyse yine sinirlendim, eve geldim biraz daha spor yaptım. Sonra dengesize dedim sinirliyim konuşak diye kızılaya indim. O da yazık beni dinlemekten bıktı. Kendine eziyet etme diyor :D Neyse şimdi eve geldimde hala bişeylere tekme atasım, koşasım falan var.
O değil niye bu kadar enerjiğim. Acayip bir şey yemedim, hatta doğru düzgün bir şey yemedim.
Vampirmi oluyorum, kurtadammı oluyorum, ne oluyorum?

Ek: Aha okul tayfası aradı yine gidiyorum.

1 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

benim sınavlarım da haftaya başlıyo, şimdiden o stres havasındayım, koşsam geçer mi ki?

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.