05 Temmuz 2010

Bayadır yazmamışım

Yazayım o halde...
Son 2 haftadır maldım.
Artık değilim :D
Buraya kadar olan kısmı okuyup "hala malsın" diyenler sizlere sesleniyorum, kafam girsin size! ( bak hala kibarlıktan "siz" diyoru :D )
Cidden tembel tembel evde oturuyordum, ne doğru düzgün bir hareket, ne bir eğlence.. sporu bile salmıştım.
Geçen gece de çok acayip bir rüya gördüm böyle bir kadın cin musallat olmuştu bana, sonra öldürmeye çalışıyordu beni falan, sonra ben zamanda yolculuk yapıp tüm cinler aleminin amua goyuyodum falan neyse işte konuyla alakası yok bunun.
Konu ne ki?
Haa ben bu aralar yine fazla enerjik olmaya başladım. Ama enerjimin kaynağı böyle bir öfke, bir agresiflik falan gibi. Nedendir bilemedim.
Force'un karanlık tarafına kapılmış gibiyim :P
Lan bişi yazcaktım unuttum!
Haa hukuk fakültesinin mezuniyet töreninde gördüğüm vuvuzela tanıdık birine aitmiş şaşırdım yaw :D
Da bu değildi diyeceğim! ne diyecektim lan !
Son tarattığım 2 filmi adamlar kesmeden verdiler elimde upuzun, banyo edilmiş film oldu;
Birde bugün minoltamda film kopardım. meğerse bitmiş film bende kurmaya çalıştım, pıt etti gitti film, şimdi saramıyorum filmi, yarın onu halledeceğim.
Ne diyecektim yaaaa.
Hocam.com da çektiğim fotolarımı paylaştım, bir sürü mesaj gelmeye başladı millet mal! Hadi mal olabilirsiniz ama hem mal hem çirkin olanlar cidden zorlamayın şansınızı :D
Farkettiniz heralde hatırlayana kadar oyalamaya çalışıyorum ama yok yani unuttum asıl yazacağımı. Başka bahara.. Bahar diyorum çünkü hala yağmur yağıp duruyor. Mikail tatile giderken muslukları açık unuttu heralde gerizekalı!

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.