12 Ocak 2011

Muhabbet Başkentte :P

Bugün rapor teslim etmek üzere okula gittim. Bizim fakülte binasına girdim yürüyordum. Bilenler bilir orman gibi bizim fakültenin içi ortasında bi sürü ağaç var ilk baharda muzlar falan çıkıyor.. Neyse bi baktım bir kuş sesi ama öyle güvercin serçe gibi alelade seviyesiz piyasa kuşlar değil, daha egzotik bir cikleme. Bir baktım tepeden sarı bişey geçti. üste doğru uçtu. Çıktım 4. kata ağaçların tepsinin hizasına, bir baktım 2 tane muhabbet kuşu merdiven trabzanlarına konmuşlar. Eneee dedim yaklaştım yavaşça, kaçmadılar azcık sevdim sona biri uçtu diğeride peşinden gitti hemen. Sonra aşağı inince gördüm ağaca ev de koymuşlar kuşlar için artık hep orda yaşayacakmış o kuşlar. Çok hoşuma gitti yaw keşke okulu bitirmeme 2 sınav kala değilde daha önce olsaymış.

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.