Pisi

Bugün aha bunun sayesinde Ankara Barosu sosyal tesislerindeki Aziz Kedi gösterisine ve röpörtajına katıldım. Aklıma kalanları sıralayayım.
Gösteri salonundaki izleyici erkekler arasında takım elbise giymemiş tek kişiydim sanırım, öyle olmasam bile yinede en asi görünündim hiç süphesiz.
En önde yer ayırlımış röpörtaj komitesine, bende fotoğrafçı olarak onlara dahilmişim, ben arkadan falan ayakta izlerim heralde dediğim şovu en önden izledim.
Röpörtaj kısmı oldukça eğlenceli ve samimi idi, Aziz Kedinin en sevdiği filmlerden bahsederken "the fall" dan bahsetmesi, fallout hastası olması ve zamanında her türlü frp yi oynamış olması iyi.
8 yıl hukuk okuyup atılması da iyi.
Azizle benim binada hukukla en az ilgili iki kişi olmamızda hoş.
Tanrıyı Rocco ya benzetmeside bence iyi.
Okan bayülgen hakkında samimi ve çekinmeden yorum yapması da iyi.
Röpörtaj sonrasında anladığım kadarıyla baroda önemli olduğunu düşündüğüm 3 stajyerle yemek yemek de iyi.
3 hukukçu ile yemek yemek AŞIRI SIKICI. Hani bilmediğim bir konunun iç dünyasını birinci ağızdan öğrenme şansıdır, bilmediğim insanları, alanları öğrenme şansıdır falan diye dinlemeye özen gösterdim ama yok yani bayılacaktım az daha. Hepsi fazla kibardı, hele yemekte yanımda oturan (Can'dı yanılmıyorsam adı) eleman aşırı kibardı, bildiğin kendimi rahatsız hissettim. Bana da habire "ben dışarda çok farklıyım çok değişiğim" falan diyip durdu. Heralde o da normalde o kadar ciddi ve tuhaf değildir.
Neyse işin özü Aziz Kedi iyi adam hoş adam zaten benden başka önceden onu bilen de yoktu röpörtaj komiteleride dahil :D
Haa birde şey var, bir tiki kız vardı adını bile hatırlamıyorum, o beni biliyormuş, denge fakiri söylemiş ama kendisi tanışma anında "aa ben seni biliyorum" diyip kendi adını söylemiyince bende sormadım nasılsa unuturum diye (erşen sana diom senin yanında tek koltukta oturan kız) o bi ara şey diyordu röpörtajdan önce: " Yaa bi sezer gelse falan tamaaam konuşalıım da yanii bu azizz ne yaanee" len sen önce düzgün konuşmayı öğren sonra Sezer ile yaparsın röpörtaj!
Haa bir de restoranda lise arkadaşıma rastladım herif okulu bitirmiş stajını yapmış, askere gitmiş, avukat olmuş, Ama inekti zaten, ( bir hocayı kızdırmıştık sınıfça, ve gönlünü almak için sınavda hepimiz özür mektubu yazmıştık, bu ipne soruları cevaplayıp vermişti :D ) Ona sınıfça küsmüştük, Sanırım o zamandan beri ilk kez konuştuk iyi oldu. Birde bugün annanem taburcu oldu. 10 günlük uykudan sonra, doktorlar o kadar fazla ümitlenmeyin dedikten sonra tamamen iyileşip evine çıktı bugün.

Yani baya iyi bir gündü.

3 yorum:

mergiz dedi ki...

can sana pas atmış. cilveleşmek istiyo senle. gizli mesaj vermiş çocuk nası anlamasın?!

artı, geçmiş olsunlar.

Karşı dedi ki...

allah göstermesin

Karşı dedi ki...

artı teşekkürler =)