07 Haziran 2011

Geçen gidiyorum..

Bugün spor yaparken sırtım tutuldu, evdeki antika değerindeki kondisyon bisikletindeyken bir anda gaza gelip deli gibi pedal çevirmeye kalkmamla sırtımda acı hissetmem bir oldu. Ne olduğunu anlayıp, durup, acının kendisini daha az hissettirmesini beklediğim o 1 saniye içinde tek istediğim şey, 5 saniye geriye gidip o gereksiz ve anlamsız coşmayı yapmamaktı. Öyle yapmasam belki bir gün boyunca evde tıkılıp kalmazdım (haa sanki dışarda çok mühim işlerim mi vardı? Hayır. Ama insan bir şeyden mahrum kalınca en çok istediği şey o oluyor malum)
Neyse keşke sırtım tutulmasaydı.
Ama ben o coşmayı yapmasaydım ve biri bana gelip "bu sabah bisiklete binerken ani bir gazla tempo yükseltseydin sırtın tutulacaktı" deseydi, merak ederdim. "keşke zamanda geriye gidip bisiklet tepesinde ani şekilde tempo yükseltimde tutulup tutulmayacağını görme şansım olsaydı" derdim. Yani evet iyi olmadı ama hatalardan sonra üzülüp pişman olmak yerine, ders çıkarıp, tekrarlamamak lazım gençler :D

1 yorum:

mergiz dedi ki...

tutulma değil o, cin girmiş senin içine. 2 üfleseler bişeyciğin kalmaz :P

2024

Lan hayat güzel, eforsuz, mutlu olabiliyormuş. 2023 yılı biterken bunu hatırladım son iki aydır. Hep çekindiğim, korktuğum şeylere, bir kapı...