25 Temmuz 2011

Günlük Yazısı, 4 günlük yazısı

21 Temmuz Perşembe;
Memetle chp binasına gittik kazancımızı kutladık, bkz ve also bkz

22 Temmuz Cuma;
Akşam istanbula gitmek üzere yola çıktım, Yolda uyuyamadım.

23 Temmuz Cumartesi;
Bu günün devamı kendi başına çok dolu ve güzel olsa da ben mahvettim, Belki sonra yazarım bunun hakkında.

24 Temmuz Pazar;
Sabah 10 da kalktım, Taksim'de ki kaykay-Grafiti festivaline gittim, ortam inanılmazdı her tarafta rampalar, kaykaycılar, bmxciler, patenciler uçuyo kaçıyo, etrafta müthiş grafitiler bir yandan tekno rock karışık canlı müzik.. Akşama kadar ordaki kaykaycı tayfayla takıldım, sonra akşam onların yanından ayrılşdım, İstiklalde son bir tur attım kendi başıma, hiç Ankara'ya dönesim gelmedi, ordan esenlere terminale gittim. Bindim otobüse döndüm..

25 Temmuz Pazartesi:
Ankara'ya vardığımda hava baya serindi, İstanbul'daki nem ve sıcaktan sonra neredeyse beni kandırıyordu Ankara. Ama yok yani, kafam girsin Ankara'ya!
Neyse ben bugün evde dinlenirim diyordum ama kısmet değilmiş :D Eve 7 gibi geldim yattım 12 de kalktım Mehmet'le buluştum, yarışma ödülünden payımı aldım, sonra Erşen'le buluştuk o da Yunanistan'a gidecekmiş ona cumartesi yaptığım şapşallığı anlattım. Sonra eve döndüm kaykayımı aldım, meclis parkına gittim, Tuna ile buluştum. Yeni Ankara kaykay tayfasıyla tanıştım, pek sevmedim :D Bende eski günlere dönmeye çalıştıysam da bir günde olmadı tabi, Sonra Lazer Tag'e gittik 5 kişi, Death Match tarzında herkes tek oynadık yarım saat, ortamdaki sis, müzik ve dekor o kadar iyiydi nasıl hava girdiysem hiç oynamadığım halde 2. oldum :D Orda kayarken terlemediğim kadar terledim ve yoruldum. Şimdi evdeyim her tarafım ağrıyor, yorgunum ama suratımda anlamsız bir sırıtma var :D

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.