25 Eylül 2009

Way anasını =)

Ulan abartıoz abartıoz yine 5 dk da çektiler !!!
Önce popodan iğne yaptılar herangi bi şişme olmasın diye,
Sonrası aynı işte, uyuşturma kısmı falan, bu sefer iki hemşirede gelip izlediler, ben uyuşuk ağızla konuşmaya çalıştıkça güldüler falan =) Ama iğneler çok kanattı niyeyse. Doktor tükür bi diyince şok oldum ağzım kan doluymuş meğer, apollodan yumruk yemiş rocky gibi kan tükürdüm.
Neyse gömülü dişe ulaşmak için kestiler diş etimi, çıkarttılar dişi falan, dikiş falan atıldı.. Sonra kanama artınca takıldık biraz daha falan..
En son dışarda bekleyenlere ve özellikle anneme şaka olsun die bağırmaya başladık kapının dibine gelip ben "AAAAhhh hağııır onla diiiil lüpfeeeğnnnn" falan diorum doktor "testere nerde" falan diyor. Tabi kimse yememiş ama olsun güzel bi sinerji yarattık odada =)
Diğer dişçide fotocuymuş meğer, iğne için gittiğimiz odada 2 tane pırıl pırıl 0 gibi zenit ve inanılmaz lensler vardı, kurcalayamadım ama lensler baya iyidi. Bu arada beni çok sevdiler senin üst yirmilikleride çekelim falan diyolar bakalım nolcak =)
Bu arada evet böyle neşeli yazdığımdan anlayacağınız üzere halen uyuşturucunun etkisindeyim :(:

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.