20 Ağustos 2010

Yamyam

Hazırlıktayken okulu astığım defalarca günden birinde kendi başıma sinemaya gidecektim. Armadaya gittim, daha yeni açılmıştı, sabahın körü, filmere baktım, "Lord of War" vardı birde "Four Brother" diye saçma sapan bir macera filmi.

İyi ki o gün "Four Brothers"a gitmişimde; Bana insanların ne kadar iğrenç bir yaratık olduğunu çok güzel gösterecek bir filmi, çocuk olduğum için takdir edememe hatasına düşmemişim. O gün o filme gitseydim, olayları ve repliklerin altındaki anlamları anlamayacak, ve filmden soğuyup, hatırlatıp gösterdiklerini kaçıracaktım.

Ve iyiki geçen gece yatmadan Tv yi açmışım da, "lord of war" filminin fragmanını görüp "haa sahi ya böyle bir film vardı, bari şimdi indireyimde izleyeyim" demişim.

Ve iyi ki insanın yamyam olduğunu ciddi şekilde görebiliyorum.

5 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

ne mutlu! :)

mergiz dedi ki...

girizgahtaki "brother"a "s" getir, anlam bozuk.
bkz: algıda seçicilik :p

Karşı dedi ki...

Gecenin köründe yazdığım yazı, tek hata o ise şükret,
Ayrıca sen karikatür dilini bıraktığın gün herkesin dil bilgisi düzelecek =)

mergiz dedi ki...

heee, burdan da anlıyorum yani bana fs de soranların kim olduunu. keh keh keh

Karşı dedi ki...

Hangi soruyu? ben en son papağanlı soruyu sormuştum
Bayadır sormuyorum, bayadır bakmadım da. hatta bakayım bi

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.