12 Ağustos 2010

Go in Peace

Dün gece 12 gibi Harun makinemi getirdi sonunda, lensin tam ortasında hayvan gibi bir parmak izi vardı, biri resmen parmak basmış, Sana bir daha makine yok Harun! Hem kaç gün geç getirdin, hem iyi bakmamışsın!
Neyse konu o değil,
Sigma 24-70 Lensime alıcı bulmuştum, Tabi hemen temizledim lensimi, her tarafını pırıl pırıl yaptım. Aldığımdan daha iyi oldu =)
Ben 550 ye almıştım ve bugün 500 e sattım. 1 senelik bir lens için oldukça karlı bir satış.
Neyse eve geldim, deviantart'a bir baktım, biri profil yorumu yazmış, malezyalı bir hatun, benim fotoğraflarıma bakıp beğenmiş ve sigma 24-70 alma kararı almış ayfon alcakken.
bkz
Ne tuhaf iş, lens gidiyor ve arkasından güzel sözler geliyor, İnsanlara ilham vermiş, görevini yerine getirmiş.
Go in Peace my beloved lens, May you never have a thumb print again..
=)

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.