27 Ekim 2010

Best Lesson Ever

Hayatımın en eğlenceli ingilzice dersini geçirdim,
Ek bilgi: sonunda 4. sınıf speaking dersinde herşey ingilizce gidiyor sınıfta konuşulanın %5 i falan Türkçe, hani hocadan gizli fısıldaşırken bile ingilizce kullanacaz, o derece :P
Neyse konuya geleyim;
Önce hoca ingilizce espri veya şaka yaparken kullanılacak argolar hakkında bişiler anlatırken bir sürü argo dolu cümleler kurduktan sonra başka dilde küfür etmenin ne kadar rahat olduğundan bahsetti ve zaten az kişi olduğumuzdan aradan beni şecip "f word" ü söylememi istedi, olurdu olmazdı derken "well if you insist, thennnn fuck" diyiverdim :D güldük ettik :D
Sonra presentation konumuzu tartışırken ben en bildiğim işten fotoğraftan gideyim dedim, hocada fotoğrafa ilgili çıktı, istock daki en çok kazanan türk arkadaşıymış falan biraz foto muhabbeti döndü. sona ders arasında bir arkadaş şu anda indirmekte olduğu 40 gb lık koleksiyon(!)'dan bahsediyordu. Hoca geldiğinde içerde 3 erkek kalmıştık bi şekilde anladı konuyu sonra öyle bir laf ettiki cidden fena güldük, "what are you going to do with all that!? but then if you have nothing to do, it may work for you (gülüşmeler) or no one to do with! (burada yarılıyoruz)saolasın Kaan hoca =)

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.