01 Kasım 2010

How the hell i could do all that!?

2010 şubat-haziran döneminde ilahi bir güç gelmiş bana, başka bir açıklaması olamaz.
Bir yandan köle gibi çalıştığım staj, bir yandan okul, onların arasında baya bi foto çekimi, o kadar takılma etme, bide deli sikmiş gibi hergün akşam yemekten sonra 3 buçuk kilometre yürüyordum. hatta onun üstüne koştuğum oluyordu. Sonuçta fiziksel olarak yağ yakmış ve kas kütlemi geliştirmiştim. Nasıl bir irade ve disiplin örneği sergilemişim lan! O süreçte kısıtlı zamanda yaptığım ve başarılı olduğum bitirme projesi, sunum, rapor vb. diğer akademik şeyleri saymıyorum bile :P Üşenmedim hesapladım o günlere göre haftada yaklaşık 12 kat daha fazla zamanım var ve o zaman yaptığım şeylerin yarısını anca yapıyorumdur bu durumda o döneme göre 24 kat daha kötüyüm :S

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.