21 Kasım 2010

Schumacher.. Smirnoff.. Bi Siktirgit...

Dün rüyamda Michael Schumacher ile motorsporlarını tartışıyorduk. Arkadaşlığımızın temelide meğerse o önceden bizim bölümden ders alıyormuş. Rallylerden falan bahsedioduk. Sona ben şarap almaya gidiodum, diyodum ki kuruyemişciye "bana en iyi şarabını ver, çok önemli biriyle görüşcem" o da diyordu ki "elimde iyi kırmızı şarap yok, ama smirnoff un 25 yıl bekletilmiş beyaz şarabı var onu al diodu" Benden ondan alıyordum. Sonra Schumacher bana yazın otellerde fotoğrafçılık yapmamı öneriyordu. Aracı olacaktı bir iki otele falan.
Uyandığımda "otellere başvurmalıyım, portfolyo göndermeliyim, schumacher ayarlayacak.." falan diye salak bi haldeydim. Sonra yavaştan aklım başıma geldi, "ne oteli la!" dedim. Sonra bilgisayarı açtım smirnoff şarap üretmişmi hiç diye baktım; Üretmemiş.

O değilde ne alaka amına koyim :D Schumacher bana kariyer danışmanlığı yapıyor, işin acayipi koca yarış efsanesi herif "Başkent Turizm ve Otelcilik"ten ders alıyor falan.
Schumacher, smirnoff, ikiside benzer harfler taşıyorda ne alaka girdiler rüyama anlamadım. Nedir yani alkollü araç kullanılmamalı mı? Bu mudur ders, Bu ibretlik bir rüyamıdır? Smirnoff şarap üretiminemi geçmeli? Yoksa zaten gizliden gizliye üretip kendileri mi içiyor... Off kafam çok karışık :((

2 yorum:

mergiz dedi ki...

"sübhanallah kardeş ibretlik bi paylaşım"
sdfgh

Karşı dedi ki...

Saolasın bacım
May the allah be with you

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.