31 Mayıs 2011

Durum değerlendirmesi

Ama tek tembel insan olmadığımı bilmek de iyi tabi, insanlar yok çok ödev var, yok proje zor, yok sınav zor diye yüzlerce kez tekrarlıyorlar.
Bende tekrarladım zamanında. Demek aşmak lazım bazı şeyleri, eğitim şart tabi.
5 dakikadır ılındığı için içmeye üşendiğim bir kadeh rakı,
1 aydır yazmak istediğim bir yazı,
Gitmek istediğim bir sürü yakın-uzak yer,
Çekmek istediğim bir sürü fotoğraf,
Daha yakın olmak istediğim bir insan,
Gerçek anlamda özgürce yaşamak istediğim bir hayatım var.
Neyse ki özür dileyecek kimse kalmadı. Kafam rahat olmalı.
"Yapılacaklar" diye bir liste oluşmuş olmasına bırak, "o şekilde bir liste yapmaya zaman harcamak bile zaman kaybı olur" derdim başka biri sorsa.
Ama insanlara önerdiğim, doğru bulduğumu söylediğim insan tipinde olamadığımıda görecek kadar iyi durumdayım, henüz inkar aşamasına geçmemişim demektir, yada bu "durumu görüyorum, evet harekete geçme zamanı" tavrı da bir teselli ise onu bilemem.

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.