09 Ağustos 2011

Bebe Maması

Günlerdir "yok nestlenin bebe mamalarında cam kırığı var dikkat edin, geri çağırılıyor bilmem ne allah rızası için paylaşın.." gibi yazılar görüyorum feysbukta.

Bende merak ettim nestlenin kendi sitesine girdim herifler kendileri de açıklamış mı diye.

Adamlar açıklamış sitelerinde bu olayın sadece Fransa'da ihtimal dahilinde olduğunu ve zaten 2009 dan beri Türkiye'de Nestle'nin bebe maması satmadığını.

Ben ki bebe mamasıyla işim olmaz sırf bu kadar paylaşılıyor diye bu işin özünü merak edip baktım da bu kadar göya hayırsever gerizekalı bir kere ne paylaştığını ve paylaştığı şeyin aslı olup olmadığını merak etmiyor mu?

Bebek kadar meraklı olsanız, araştırsanız..

Aha bu da kaynak: http://www.nestle.com.tr/

1 yorum:

ekin dedi ki...

takdir edip alkışlıyorum. evet.

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.