17 Nisan 2009

Güneşi Gördüler

Yaw nedir bu kızların kafayı öne eğip hafif yukarıdan fotoğraf çektirme sevdası?
Hayır bir kere öyle yapınca gıdınız çıkıyo tombul güvercin gibi oluyosunuz.
Nedir bu öfke derseniz; Makinamı okula götürdüğümde "hadi bizi çek! hadi bizi çek!" diye debelenen iki insansının, poz verirken o duruşa geçmesi ve sonra bir de utanmadan bana; "güneşi o taraftan mı alıyosaaan" diye karışması, orda "yok ordan gelirse sizin arkadan almak zorunda kalırız güneşi" gibi bir cümle sarfettim ama herkesin içi benimki kadar fesat değilmiş heralde ki kimse o terbiyesiz ve iğrenç imayı anlamadı :P

1 yorum:

BD dedi ki...

ben de aynı muameleye maruz kalıyorum maalesef.

bir kere bu zat-ı muhteremlerle kameralı ortamda bulunmak zorunda kaldım, sinir krizi geçiriyodum az kalsın. hangi insan evladı "telefonla konuşuyomuş gibi yapıyım da fotoğrafımı çek" der lan?! hadi o yaptı bi hata. peki neden arkasından 2 kişi daha "biz de biz de" diye atlar?! sırf bu cinsler yüzünden elimi kana bulayacam, gidecek gençliğim elden.

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.