17 Nisan 2009

Zzzzz

Bu aralar her yerde uyumaya meyilliyim.
Koltukta, kanepede, derste, serviste, dolmuşta... Aklınıza gelebilecek her yerde uykuya dalabiliorum son günlerde. Hatta siz bu yazıyı okurken bilgisayar başında bile uyuyakalmış olabilirim.
Geçen gün okulda çimlere uzanmış vizeden 1 saat önce ders çalışmaya başlamıştım. İki dk. gözlerimi kapayım dedim, ve yanıma oturmuş bir kız grubunun şişe çevirmece oynarken çıkardığı seslere uyandım =) fazla değil 15-20 dk falan olmuş ama heycanlı walla düşünsenize, 6-7 kız şişe çevirmece oynuyor ve hemen yanlarında uyuyakalmış bi çocuk; Biri cesaret dese kim bilir benim üzerimden neler yaptırırlardı (yada uyurken yaptırdılar) :P
(Zaten bu şişe çevirmece hep beni bulur bkz; bir kaç önceki yazı)
Diyceğim o ki eğer bir gün beni saçma sapan bir yerde uyurken görürseniz: PLEASE DO NOT DISTURB LAN!!!

2 yorum:

Nesnel İleti dedi ki...

pohahaha harbi neden hep seni buluyolar lan?

Karşı dedi ki...

bende anlamadım arhadaş :P

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.