23 Nisan 2009

i am from 8 years old...

DİSNEY KONSERİ: FİLMLERDEN SİHİRLİ MÜZİKLER
Sen ne güzeldin öyle, çocuk gibi hisseetim kendimi tv'de seni izlerken...

"Circle of life" ve "it is a small world" senfonik halleriyle dinlemek çok acaipti...
Mutlaka BKZ:

Bunu kesin bir yerlerde bir oyuncağın içinde, veya başka bir yerde duymuşsunuzdur, Benim pilli bir bardağım vardı (niyeyse bir tek nesquick li süt içerdim ondan) , havaya kaldırınca bu melodi çalıyordu.



Buna açıklama yapmaya gerek yok, zaten bilmiyorsanız şimdi bu sayfayı kapatın; Ve bir daha girmeyin...


Önemli Not: Bu konsere ait cd, dvd veya başka birşey görürseniz, bana haber verin, hatta direk alın ben size parasını veririm isterseniz =)

1 yorum:

Nesnel İleti dedi ki...

hakkaten lan...

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.