26 Nisan 2011

Cedric

Bugün Denge Fakiri aracılığıyla Cedric Tiberghien'ı çekme şansı buldum. Ankara barosundaki stajyerlerin çıkardığı, "Hukuk Gündemi" dergisinin röpörtajı için.
Nerdeyse 1 ay falan önce lafı geçmişti çekimin ama bayadır ses çıkmayınca bende olmadı heralde demiştim. Dün gece telefon geldi, "yarın uygunsan gel röpörtajı yapcaz" dedi denge fakiri. Flaşımı şemsiyemi falan da götürsemmi diye düşündüm baya, onları kuracak imkan olurmuydu olmazmıydı diye ama alayım dedim. neyse sonuç olarak gittim bende dururmuyum!
Hacettepe konservatuarına girince ilk dikkat çeken şey sağda solda top oynayan çocuklar :D Sanatçı veletleri geride bırakıp, sedriğin olması gereken koro salonuna gittik. Ben büyük bir kalabalık beklerken içeri bir girdik, eleman tek başına duruyo :D
Tanıştık ettik falan. Röpörtajdan sonra fırsat olmaz belki şimdi çekelim dedik. Başladık çekmeye. (tabi önce sordum flaştan rahatsız olur mu falan) :D
Bi 15 dakika sonra falan, konservatuar yetkililerinden biri geldi, hazır olduğumuzda bize yemek ısmarlayacağını söyledi, Ben 5 dakika daha dedim. o 5 dakikadada birlikte foto çekinme merasimi yaptık.
Sonra yemeğe indik o amca hepimize yemek ısmarladı, sonra kahveleride o aldı ve gitti.
Sonra denge fakiri, cedric, ben bahçeye çıktık oturduk. Orda bildiğin geyik yaptık yarım saat :D adam çinde yediği karıncalardan, fransada at yediklerinden, Nuri Bilge Ceylan'ı tanıdığından falan bahsetti.
Bir de o da fotoğrafla ilgileniyormuş. 5d si varmış. Zamanında Hong Kong'a gittiğinde bir sürü lens almış ama çoğu ağır olduğu için sadece benim lensten (50mm f/1.4) kullanıyormuş.
Sonra içeri gittik röpörtaj yaptık. Röpörtaj tam bittiğinde ses kayıt cihazının kapanmış olduğunu öğrendik. Ama sonradan gelen bilgiye göre tam röpörtaj bittiğinde kapanmış, kayıp yok.
Röpörtajdan sonra hacettepe senfoni orkestrası ile provası vardı, oraya gittik provaları dinledik. Provalardan sonra da veda edip ayrıldık.
merak edenler için;
Burda kısaca bilgi
Burda da benim çektiklerimden birkaçı

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.