06 Şubat 2009

ilkomotorkul

İlkokul buluşmasından aklımda kalan diyaloglar; ( bu sözlerin hiç biri bana ait değil, ve illaki kötü niyetlerle söylenmemişlerdir sanıyorum :P )
-Sen tüm sınıfın önünde sıranın üstüne çıkıp rükuya domalırken iyidi!!
-Bey, bu sefer olacak gibi, kutumda büyük hissediyorum.
-Sabah 8 den akşam 6 ya kadar canonun üzerindeydim 10 saat rafting yaptım.
-3 harfli bişey vardı. neydi o? Cin değil, çip değil, yok hiç değil... haa buldum....

Yarın bir ilkokul buluşması daha var ama tamamen başka bi kadroyla, ulan ne ilkokulmuş buluş buluş bitmiyor...

Bugün Dübüratif'in yeni motorunun, eski sahibinin, motorun krom bölgeleri boyamasının pişmanlığını yaşadık. Soğuk hava, yağmur, tiner, bıcak, spatula, kas gücü gereksinimi, Gazıma işlemi... İlk başta yorucu ve bunaltıcı gelsede, yaptığımız iş sonucunda kendimizi Orange Country veya Chip Foose'un garajında sandığımızdan, gerekli testesteron artışını yaşadık ve başarılı bir şekilde debriyaj telini kopararak dübüratifin motorunu bir kaç günlük dinlenmeye mahkum ettik =)

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.