Uyku vakti

Bugün saat 16.00 civarıydı uyandım, yani ben evde kahvaltımı ederken güneş battı..
Şu an saat 05.20 falan, güneş doğmadan, bir saate falan yatarım sanıyorum..
Derimin renginde bir beyazlaşma, köpek dişlerimde bir uzama, yiyip içmeden kesilip sadece kan arzulama durumum olsa çok şık olcak, ama öyle değil malesef, benim yaptığım sadece saçma bir uyku düzeniyle yaşamak sanıyorum =)

1 yorum:

Elif Neslihan Özmen dedi ki...

16 değil fakat 14te kalkarak yaptığımı biliyorum bunun aynını. Bi de geceleri boyum uzasa bir adımımın 5 metre alacağı kadar süper olurdu.