04 Ocak 2009

3 Ocak ?

Ayın 3'ü gelmiş haberim yok, gelmiş de geçmiş bile,
Farketmiyor insan. Zamanın kullanma klavuzunda yazan ilaç etkisi gerçekten varmış, hatta bildiğin baya güçlüymüş..
Yada bir ihtimal daha var; Ben unutkanlaşıp, körerttim kendimi.
Ama sanmıyorum... Öyle olsa, şu an bu hayatı yaşayıp, iyisini kötüsünü hissedip, sevinip üzülüp, sevgiyi veya nefreti hissedemezdim...
Zamandan olsa gerek. 9 sene...

Neyse bu kadar yeter!! Ciddi olmakta lazım ama fazla değil =)
Biraz önce çok koyu bir kahve eşliğinde kocaman bi parça bitter çikolata yedim, teyzemin İsviçreden getirdiklerinden (hava da atmak lazım, ama fazla değil) =)))
Biraz sonra onlar kanıma karışıcak ve beni az çok tanıyanlar bilirki kahvenin bendeki etkisi gayet fecidir, ki çikolatayla birlikte aldığımdan biraz sonra ortalama büyüklükte 3 Şehirin ortalama yıllık enerji ihtiyacını karşılayacak bir santrale dönüşeceğim.
Hatta sanırım başladı kanıma karışmaya... AAooooooaauauuuuaaa!!!!!!....

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.