01 Ocak 2009

Başlangıç

Yeni yıla girmeden önceki son saatlerimi farklı farklı yerlerde, farklı farlı insanlarla, büyük bir baş ağrısıyla girmenin, ve uzun bir süre sonra yeni yıla giriş anında, kandaki promil derecesinin 0’a yakın olmasının nasıl bir şey olduğunu hatırlamış oldum dün gece .
Yeni yıl diye diye, herkes birbirini şişirip, mutlu ve eğleniyormuş gibi yapmayı bir zorunluluğa çevirdi tüm insanlar bir gece için.
Halbuki ne oldu şimdi,
Kim bilir kaç kişi, dün her şeyi değiştirmek için söz verip bugün aynen devam etti;
Kim bilir kaç kişi, bu yılın sadece yeni olduğu için çok farklı geçeceğine inandı;
Kim bilir kaç kişi, dün çok fazla içmesi gerektiğini düşünüp bugün pişman oldu;
Kim bilir kaç kişi, dün gece için büyük planlar yapıp, hayal kırıklığına uğradı;
Kim bilir kaç kişi tarih yazarken hata yapıp 9 yerine 8 yazacak…
Ben bilmem kaç kişi, çünkü ben bu tip düşünen insanlardan değilim, benim şu ana kadar gördüğüm şey, hiç bir şey tarihteki bir değişiklikle gelmiyor, belki insanların bir gün için bile olsa kendilerini mutlu olmak için zorlamaya, ve umutlarını sürdürmeleri için böyle bir şeye inanmaya ihtiyaçları var ama gerçekçi olunursa her şeyin kendiliğinden değişeceğini düşünmek, ancak sonradan hayal kırıklığı oluşturur.. Ben bu yazıya kendi günümü yazayım diye başladım ama olmadı onu daha sonra yazayım; Onun yerine popüler görüşe karşı olan nefretimi kustum (neyse ki halkın büyük çoğunluğu gibi dün yiyip içtiklerimi değil )
=)

Hiç yorum yok:

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.