06 Ocak 2009

Su Damlasının Yolu

Hani yağmur yağınca camda bi sürü su damlası olurya, sona onlardan bi tanesi aşağı kayıp bi yol yapar cam üzerinde dikey olarak, sonra cam üzerinde kayan diğer damlalar da o yolla kesişirse bi anda kaybolup o yol üzerinde kayıp giderlerya... Bence bu çok acayip bişey, hayatın yapısı hakkında çok değişik, farklı farklı dersler çıkar ondan, dikkatli bakmak lazım =) Bugün serviste giderken görünce aklıma geldi, biraz düşündüm üstüne çok acayip şeyler çıktı, yazayım dedim...

2 yorum:

BD dedi ki...

dün yağmur yağarken arabada aynı şeyi ben de düşünmüştüm. çok güzel tespit, bence de irdelemek lazım. kim bilir daha ne anlamlar çıkar..

Karşı dedi ki...

Ya aslında benim aklıma 2 farklı şey geldi, uzatmayayım diye yazmamıştım ama şimdi uzatayım.. :)
İlk olarak, hayata bir şeyleri tekrar edip birinin yolunu taklit etmeye çalışınca insan kaybolup gidebilir, çünkü zaten yol çizilmiş insanlar o yolu biliyor bir daha üstünden geçmenin anlamı yok..
İkinciside, bir çok şey, bir çok insan yaşam boyunca birbiriyle kesişebiliyor ama kesişim noktasında, kendi yolunu bırakıp diğer yola sapmak yok edici oluyor ne kişilik kalır ne karakter :P tabiki yönünü değiştirebilirsin veya o yola paralel gidebilirsin ama tamamen aynısını gitmeye çalışmak.. yok edici :P

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.