Msn vakaları

Ben anlamıyorum insanlar neden sürekli msn iletilerinde ne yaptıklarını bahsederler;
Yemekteyim..
Partideyim..
Ders çalışıyorum..
Osuruyorum, sıçıyorum vb…
Bana ne lan!! Sanki basın açıklaması yapmakla yükümlü devlet adamı. Bence bu işin altındaki psikoloji, herkesin gözüne zorla ne yaptığını sokup, sonrada “Herkes benimle ilgileniyor, ne yapsam milletin haberi var…” diye havaya girmek sanırım…
Ama bütün bu iletilerin ortak özelliği, hepsi genelde havalı ve abartılı şeylerdir, kimsede tutup günlük rutininden sıkıcı bölümleri yazmaz. Sadece oraya bakarak bir kişinin yaşamını değerlendirseniz herkesin hayatının süper, aşırı zorlayıcı, eğlenceli ve uç noktalarda geçtiğini sanırsınız, tabi ki bu yalandır…
Hoşuna giden bir söz, veya yaptığın şeyi paylaşmak istediğin durumlar olabilirde, bazen o kadar çok şey görüyorum ki, bir insan bu kadar paylaşmayı seviyorsa zorlasan neler neler paylaşır kimbilir…
Hele birde üniversitelerin vize ve final zamanlarında en tembel, gereksiz, dersle alakası olmayan insanların bile, kocaman harflerle “DERS… VİZE… FİNAL… ÇALIŞIYORUM RAHATSIZ ETMEYİN!!!” gibi şeyler yazması bence eğlenmek için çok basit bir yol. Ulan madem ders çalışıyorsun, kimse rahatsız etmesin istiyorsun ne diye çevrim içisin geri zekalı!! Bari meşgule falan al :P O tip bir durum gördüğümde inadına rahatsız edesim geliyor. Ama sonra öyle bir durumda olduğuna göre zaten rahatsız edilmeye ihtiyacı yoktur, fabrika çıkışlı rahatsızdır diye düşünüyorum ellemiyorum…

1 yorum:

Isil dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.