07 Ocak 2009

dakikada 2/5

Baya eylendim bugün =)
Sabah arkadaşın arabasıyla okula giderken refüjdeki ağaçlık alana çıkmak suretiyle tekeri yardık, neyseki tekeri yardık, altı alçak bi araba olsaydı yarılan bizde olabilirdik..
Sonra 1 saat kadar bir sürede 6 kişi bir tekeri değiştirdik...
Sonra hiç çalışmadığım sınava çalışmak üzere oturdum, çalışmaya çalıştıysamda, bu konudaki çalışmalarım bir sonuç getirmedi, bende madem ezberim kötü ve bu yüzden bu dersten geçemeyeceğim, bari zevkli bişeyler yapayım diyerekten, yapmayı düşündüğüm stop motion film konusuna kafa yormaya başladım..
Sonra sınava bir saat kala Okay geldi, hadi son bir kez tekrar yapalım dedi (benim de konuya hakim olduğumu sanıyordu o sırada) Bizim ders tekrarı, Okayın öğretmen benimde yaramaz öğrenci olduğum bir oyuna dönüştü ve nasıl olduysa adam tek tek herşeyi kafama soktu, demek benim biraz zorlanmaya ihtiyacım varmış :P
Sınava girdik çıktık iyi geçti falan filan.
Eve geldim yapacağım stop motion hakkında insanları meraklandırmak için 3 afiş hazırladım ve beklediğim tepkileri aldım =)) ilk 10 dakkada 4 kişi sordu "o ne?" diye. Bu bir rekor olmalı, dakika başına 2/5 "o ne?" sorusu :P

2 yorum:

BD dedi ki...

biz de arkadaşın harikulade şoförlüğü sayesinde duvara toslamak suretiyle babasının arabasının tambonunu kırdıydık. sonra olay mahalinden hızlıca uzaklaşıp arabayı ıssız bir yere çekerek tırsık tırsık tamponu nasıl takıcağımızı düşündük. neticede takamayıp azar işittik. bir de duvara tosladığımız anda çevreden gelen tepkiler vardı ki ona hiç deyinmeyeyim. rezil olmuştuk resmen.

bu arada benim de ezberim felaket o yüzden anlıyorum seni. ama biriyle beraber çalışınca giriyor insanın kafasına. evet, hıhı.

Karşı dedi ki...

Ya psikolojik olarak baskı altında daha iyi çalışıyo kafam, yada karşımda biri olunca rezil olmayayım diye bilinç altımdan mütiş bi destek alıyorum =)

Rüya

Güzel rüyalara dair en kötü şey, uyanmak.