Ama nerde benim heycanım ?

Olmaz ki böyle!!
Nerde benim içimdeki heves, o gaza gelmiş modda süren döngü?
Sanırım kısa vadeli bi amacım yok şu anda ondan böyleyim..
E götümden amaç da uyduramıyorumki napcaz şimcik?
Yok, şu sınav geçsin, yok finaller bitsin, yok tatil olsun, erteliyip duruyorum herşeyi..
Göya kısa film yapıp yayınlıycam 23'ün de, daha bi halt yapmadım. Bide artis artis afiş hazırladım, millete ip ucu vermiyorum, kendim yapcam falan diye havalara girdim, bu iş bi tarafımda patlarsa feci rezi olcam =)
Şu finallerden bıkmış öğrenci modunu kurgulayıp çekecektim o da yalan oldu, ama bir el atmam lazım o işe yoksa kendimi iyi hissetmiycem...
Ya böyle yazmıcam diyorum yine yazıyorum.. Neyse ben şu fotoğraf işine bi bakayım... Olmazsa daha ezik bir şekilde geri gelirim zaten :P


Ekleme:
http://farm4.static.flickr.com/3464/3192945338_f920428112_o.jpg
=)

1 yorum:

dübüratif patetez dedi ki...

Kocaya kaçmış diyolar? (:hmmm:)